Servicecenter

Geplaatst door Boodschappenonline 11-02-2013 0 commentaar Nieuws,

Even voorstellen: Brenda Hulleman. Het aanspreekpunt binnen Boodschappenonline.

 

Als service- & verkoop binnendienst medewerkster krijg ik dagelijks vele klanten aan de lijn en beantwoord ik samen met mijn collegae alle mogelijke vragen en opmerkingen. Tuurlijk gaat er binnen Boodschappenonline ook wel eens iets fout, het gaat er dan om hoe wij dit in samenwerking met onze klanten kunnen oplossen. “Waar mensen werken, worden fouten gemaakt”

Zo streven wij ernaar om op hetzelfde moment nog een oplossing aan te bieden, zodat onze klanten precies weten waar ze aan toe zijn. Je merkt dan ook, dat de klanten meteen veel begripvoller worden!

 

"Wat veel klanten niet weten, is dat wij op het servicecenter veel werk uithanden nemen voor onze klanten."

 

Na een tijdje leer je je klanten kennen en weet je wat ze bestellen en wat ze daadwerkelijk nodig hebben. Als een klant bv 100x melk bestelt, dan passen wij dit aan naar 10x melk en daar hoeven wij de klant niet voor ”lastig” te vallen. Bij twijfel nemen wij uiteraard contact op met onze klanten. Ook herinneren wij onze klanten aan het tijdig doorzenden van de bestelling, zodat ze niet zonder de boodschappen komen te zitten.

 

Op het servicecenter ben je eigenlijk het centrale punt van de onderneming, je bemiddelt tussen de verschillende afdelingen om de klanten zo tevreden mogelijk te houden. Nu ik de verkoop erbij ben gaan doen begrijp ik ook, dat het best lastig kan zijn om een goed prijsvergelijk te maken. Hoe kan je nou een potentiële klant duidelijk maken, dat ze bij Boodschappenonline voordeliger uit zijn? Het antwoord hierop vind je terug in ons artikel: “Besparen? Een goed en eerlijk prijsvergelijk!”.

 

Mag ik jou binnenkort verwelkomen bij Boodschappenonline?